Hodnocení služeb | Starnet

Hodnocení služeb

Vážený zákazníku,
na základě Vašeho kontaktu s pracovníkem technické podpory si Vám dovolujeme zaslat krátký dotazník. Pomozte nám lépe porozumět tomu, jak vám můžeme lépe sloužit v budoucnu tím, že odpovíte na tři otázky (níže).

Děkujeme za Váš čas.

Otázka č. 1

Vyřešil se Váš požadavek, kvůli kterému jste nás kontaktoval, k Vaší spokojenosti?

Otázka č. 2

Jak byste ohodnotil/a celý hovor?

(1 = nejhorší)
(6 = nejlepší)

Otázka č. 3

Na základě Vaší poslední zkušenosti, jaká je pravděpodobnost, že byste nás doporučil/a známému nebo kolegovi?

(1 = Určitě nedoporučím)
(6 = Určitě doporučím)

Je zde něco jiného, co byste nám chtěl/a říci o Vašich zkušenostech s námi?

Nepovinné

Děkujeme za Váš názor a Váš čas.