a další služby bez závazku. Ušetřete až 70 % nákladů na telefon! Máme pokrytí po celé ČR, přenos telefonního čísla zdarma a internetovou samoobsluhu.
Chci levně volatZa 0 Kč /měsíc
ObjednatSítě v ČR 1,79 Kč / min.
V síti StarTEL 0,79 Kč / min.
SMS 1,79 Kč
Za 99 Kč /měsíc
Objednat50 volných minut
Sítě v ČR 1,49 Kč / min.
V síti StarTEL 0,49 Kč / min.
SMS 1,49 Kč
Za 199 Kč /měsíc
Objednat100 volných minut
50 volných SMS
Sítě v ČR 1,39 Kč / min.
V síti StarTEL 0,39 Kč / min.
SMS 1,39 Kč
* Tento tarif je určen pouze pro stávající zákazníky jako doplňková služba k jinému tarifu
Nyní SIM-karta zdarma k přenosu čísla při pořízení tarifu VOLÁM LEVNĚ.
** Podmínka: nutná provolávka v minimální hodnotě 30 Kč za měsíc, jinak bude v tomto případě účtován poplatek 25 Kč za měsíc.
Ke všem tarifům na volání si můžete přiobjednat datový balíček pro internet v mobilu
Za 139 Kč /měsíc
ObjednatObjem dat např. pro čtení mailů, prohlížení webových stránek a běžnou potřebu
Za 239 Kč /měsíc
ObjednatObjem dat např. pro čtení mailů, prohlížení webových stránek, stahování a upload obrázků a běžnou potřebu
Za 339 Kč /měsíc
ObjednatVětší objem dat např. pro čtení mailů, prohlížení webových stránek, stahování a upload obrázků, poslouchání hudby a běžnou potřebu
Za 469 Kč /měsíc
ObjednatJeště větší objem dat např. pro čtení mailů, prohlížení webových stránek, stahování a upload obrázků, poslouchání hudby a běžnou potřebu
Vycestujte a připojujte se bez obav
Za 29 Kč /měsíc
ObjednatObjem dat např. pro čtení mailů, prohlížení webových stránek a běžnou potřebu
Za 59 Kč /měsíc
ObjednatObjem dat např. pro čtení mailů, prohlížení webových stránek, stahování a upload obrázků a běžnou potřebu
Zvýhodněné roamingové datové balíčky na cestování je možné zakoupit přes telefon, zavoláním na číslo +420 800 555 025. Od aktivace balíčku se počítá 30 dnů, do kdy musí být balíček vyčerpán. Po vypršení platnosti nebo vyčerpání balíčku je další datový přenos v zahraničí zablokován. Po uplynutí 30 dnů od aktivace bude balíček zrušen (bez ohledu na výši jeho vyčerpání) a roaming bude vrácen do původního nastaven
BEZ OBAV NÁS KONTAKTUJTE A NABÍDNEME VÁM VŽDY TO NEJLEPŠÍ ŘEŠENÍ
Jsme zde vždy pro Vás!
StarTEL má jedny z nejnižších cen na trhu a smlouvy bez závazků.
U StarTELu máte vždy přehled o aktuální útratě díky online samoobsluze.
Služby StarTEL se objednávají přes online objednávku. V případě dotazů nám zavolejte na bezplatnou linku 800 800 990.
SIM kartu je možné vyzvednout buď na některém z našich výdejních míst, nebo si ji nechat doručit až domů kurýrní službou Geis Parcel CZ s.r.o. V obou případech je nutné prokázat se při přebírání zásilky občanským průkazem.
Heslo, které si sami v objednávce zvolíte bude sloužit pro přístup do samoobsluhy StarTEL a pro ověření zákazníka při kontaktu s naším operátorem.
Ano. Své telefonní číslo k přenosu zadejte do objednávky. Přenos čísla je zdarma. Následně postupujte podle pokynů pro přenos čísla.
Ano, pokud si nechcete přenést do sítě StarTEL své stávající číslo, můžete si během objednávky vybrat nové.
SIM karta stojí 99 Kč. Přenos telefonního čísla do sítě StarTEL je zdarma.
Vyzvednutí SIM karty na pobočce je zdarma, v případě doručení kurýrní službou je účtováno poštovné a balné 99 Kč.
Ano, v rámci jedné objednávky Vám budou všechny SIM karty doručeny v jednom balíčku.
Naše SIM karty jsou ve standardní velikosti s redukcí na MikroSim a NanoSim. Naše SIM karty je tak možné vložit do všech přístrojů na českém trhu.
Pokud se jedná o nové číslo, stačí vložit SIM kartu do Vašeho přístroje.
Pokud přenášíte číslo od jiného operátora, vyčkejte prosím na pokyny, které Vám budeme zasílat prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Celý proces přenosu trvá 4 dny.
Na sluzbě je povolen roaming pro státy Evropské unie. Kvůli bezpečnosti zákazníků je zakázána služba Premium SMS/hovory.
Pokud chcete tuto službu aktivovat, kontaktujte nás.
Každý zákazník má nastavený nejnižší cenový limit dle tarifu, který si zvolil. V případě nového čísla je poté nejvyšší možný limit 500 Kč. V případě čísla přeneseného je nejvyšší možný limit 1000 Kč. Vyšší limit můžete nastavit během objednávky a kdykoli později také změnit na naší technické podpoře.
Pokud budete chtít limit vyšší než 500 Kč (u nového čísla) nebo 1000 Kč (u přeneseného čísla), je potřeba složit k nám na účet jistinu ve výši rozdílu mezi požadovaným limitem a částkou 500 nebo 1000 Kč.
V případě nového telefonního čísla se datum zprovoznění a započetí služeb stanovuje datem aktivací SIM karty v síti StarTEL tedy datumem, kdy je SIM karta vystavena.
V případě přenosu čísla od jiného operátora se datem zprovoznění služby a její zpoplatnění považuje datum přenesení telefonního čísla do sítě StarTEL.
Zúčtovací období je vždy od 1. do posledního dne v měsíci. Tarif je Vám tedy naúčtován ihned k 1. dni v měsíci. Pokud k nám portujete telefonní číslo v průběhu měsíce, tak je v tomto měsici stanovena poměrová část tarifu od datumu, kdy bylo číslo přeportováno do naší sítě StarTEL.
Ne, nevyužité jednotky se do dalšího zúčtovacího období nepřevádějí. Je však možné v průběhu měsíce navstěvovat samoosbluhu a volné jednotky do konce měsíce využít.
Přepis smlouvy na jinou osobu je samozřejmě možný, a to bez poplatku. Pro přepis smlouvy nás kontaktujte na tel. čísle 797 993 993.
Využíváme síť a infrastrukturu společnosti T-Mobile (mapa pokrytí zde).
Pokrytí signálem je tedy na většině území České republiky včetně signálu rychlého 4G internetu.
Přenos telefonního čísla od jiného operátora k nám probíhá v několika krocích:
Upozornění:
Pokud máte předplacenou službu (SIM na kredit), někteří operátoři neuvolní číslo pro
přenos v případě, že je Váš kredit nižší než 10 Kč.
Pro přenos čísla je tedy nutné držet stav kreditu minimálně na této částce.
O datu přenesení čísla je zákazník informován SMS zprávou, k přenosu čísla dochází zpravidla od půlnoci do šesté hodiny ranní. V den přenosu se původní SIM karta deaktivuje (ztratí signál) a telefonní číslo je aktivní na SIMkartě StarTEL. Většinou je třeba vypnout a zapnout mobilní telefon, aby se změna v pořádku dokončila. Vždy SIM kartu vkládejte do telefonu až v den přenosu.
Jakmile dojde k úhradě Vašich služeb, bude Vám zaslána na Váš e-mail zpráva o zaplacení společně s automaticky vystaveným daňovým dokladem.
Doklady a další informace o každém vyúčtování najdete také v samoobsluze.
V případě, že máte pochybnosti o správnosti částky za využívání služeb, pošlete nám e-mail na fakturace@startel.cz.
Všechny informace o hovorech a vyúčtování najdete v samoobsluze.
Jednorázová platba přes bankovní účet na základě námi zaslané výzvy k platbě, kterou obdržíte na e-mailovou adresu.
Platbu provedete vkladem dané částky přímo na náš účet vedený u Fio banky.
Platba bude připsána nejpozději následující pracovní den.
Platbu lze provést také vkladem dané částky přímo na naší pobočce v Českých Budějovicích dle provozní doby fakturačního oddělení.
Platba bude připsána v den zaplacení částky.
Pro platbu inkasem si nastavte na svém bankovním účtu:
Bankovní účet: | 2700432380/2010 (Fio banka) |
Variabilní symbol: | NEZADÁVÁTE !!! |
Periodicita: | měsíční |
Limit: | např. 500 Kč (podle maximální výše Vašeho měsíčního vyúčtování) |
Dále zašlete na e-mail fakturace@startel.cz oznámení o zřízení platby inkasem s těmito údaji:
Jméno, příjmení a adresa zákazníka |
Datum účinnosti inkasa |
Číslo Vašeho účtu |
Vámi nastavený limit |
Vámi nahlášené inkaso bude aktivováno nejdříve od 1. dne následujícího měsíce po doručení oznámení o zřízení inkasa. Inkaso je prováděno vždy do 15. dne v měsíci.
Po vyčerpání datového balíčku je internet pozastavený a je možné si data dokoupit.
Nevyužitá data se do dalšího měsíce nepřevádí.
Ano, během zúčtovacího období, resp. v průběhu kalendářního měsíce, můžete přejít na vyšší hladinu datového FUP. Pokud tedy využíváte např. Internet v mobilu 150, můžete přejít na datový balíček Internet v mobilu 300 apod. Za daný kalendářní měsíc Vám budou vyúčtovány oba datové balíčky.
APN | internet.t-mobile.cz |
Primární DNS | automaticky |
Sekundární DNS | automaticky |
Obecné parametry | Parametry pro telefony s WAP verzí 2.0 | |
---|---|---|
Název nastavení | TM CZ GPRS WAP | TM CZ GPRS WAP2 |
Domovská stránka | https://tmo.cz/ | https://tmo.cz/ |
Typ spojení | trvalé | trvalé |
Zabezpečené spojení | vypnuto | vypnuto |
Nosič | GPRS | GPRS |
Spojení GPRS | podle potřeby | podle potřeby |
Přístupový bod GPRS (APN) | wap.t-mobile.cz | wap.t-mobile.cz |
IP adresa | 010.000.000.010 | 010.000.000.010 |
Port | - | 80 |
Typ autentizace | normální | normální |
Jméno uživatele | wap | wap |
Heslo | wap | wap |
Váš mobilní telefon by měl být po vložení SIM pro odesílání a příjem MMS již nakonfigurován, ale v případě nutnosti nastavení zde uvádíme detailní parametry.
Ujistěte se prosím, že Váš mobilní telefon příjem a odesílání MMS podporuje, některé telefony vyžadují pro funkci této služby internet v mobilu.
Parametr | Hodnota |
---|---|
Název nastavení | MMS TMCZ |
Domovská stránka | https://mms |
adresa APN | mms.t-mobile.cz |
IP adresa | 010.000.000.010 |
Jméno uživatele | mms |
Heslo | mms |
Datový nosič | GPRS |
Port (pouze u telefonů s verzí WAP/MMS 2.0) | 80 |
Volání na jiná než účastnická čísla je speciálně zpoplatněno. Cenu volání za tyto služby určuje roamingový partner sám a poskytovatel služeb pouze přeúčtovává zákazníkovi cenu, kterou mu roamingový partner sdělí a naúčtuje.
Služby poskytované v zahraničí odpovídají technickým možnostem místního operátora, jehož služby právě využíváte. Pro kvalitu služby platí stejné podmínky jako v ČR.
Reklamace probíhá standardně, jako u ostatních služeb.
Zóna 1 | ||
ANDORRA BELGIE BULHARSKO DÁNSKO ESTONSKO FINSKO FRANCIE GIBRALTAR CHORVATSKO IRSKO ISLAND ITÁLIE | KYPR LICHTENŠTEJNSKO LITVA LOTYŠSKO LUCEMBURSKO MAĎARSKO MALTA MARTINIK NĚMECKO NIZOZEMSKO NORSKO POLSKO | PORTUGALSKO RAKOUSKO RÉUNION RUMUNSKO ŘECKO SAN MARINO SLOVENSKO SLOVINSKO SPOJENÉ KRÁLOVSTVÍ ŠPANĚLSKO ŠVÉDSKO |
Zóna 2 | ||
ALBÁNIE BĚLORUSKO BOSNA A HERCEGOVINA ČERNÁ HORA ČÍNA EGYPT FAERSKÉ OSTROVY | HONGKONG IZRAEL KANADA MAKEDONIE MOLDAVSKO MONACO RUSKO | SPOJENÉ STÁTY SRBSKO ŠVÝCARSKO TURECKO UKRAJINA |
Zóna 3 | ||
AFGHÁNISTÁN ALŽÍRSKO ANGOLA ANGUILLA ANTIGUA A BARBUDA ARGENTINA ARMÉNIE ARUBA AUSTRÁLIE ÁZERBAJDŽÁN BAHAMSKÉ OSTROVY BAHRAJN BANGLADÉŠ BARBADOS BELIZE BENIN BERMUDY BOLÍVIE BRAZÍLIE BRITSKÉ PANENSKÉ OSTROVY BRUNEJ BURKINA FASO BURUNDI COOKOVY OSTROVY DOMINIKA DOMINIKÁNSKÁ REPUBLIKA DŽIBUTI EKVÁDOR EL SALVADOR ETIOPIE FIDŽI FILIPÍNY FRANCOUZSKÁ POLYNÉSIE GABON GAMBIE GHANA GRENADA GRÓNSKO GRUZIE GUATEMALA GUINEA GUYANA HONDURAS CHAD CHILE INDIE | INDONÉSIE IRÁK ÍRÁN ISLAND JAMAICA JAPONSKO JEMEN JIŽNÍ AFRIKA JIŽNÍ KOREA JORDÁN KAJMANSKÉ OSTROVY KAMBODŽA KAMERUN KAPVERDY KATAR KAZACHSTÁN KEŇA KOLUMBIE KONGO - DEMOKRATICKÁ REPUBLIKA KONŽSKÁ REPUBLIKA KOSTARIKA KUBA KUVAJT KYRGYZSTÁN LAOS LIBANON LIBÉRIE LIBYE MACAU MADAGASKAR MALAJSIE MALAWI MALEDIVY MALI MALTA MAROKO MAURITÁNIE MAURITIUS MEXIKO MONGOLSKO MONTSERRAT MOSAMBIK NAMIBIE NEPÁL NIGER NIGÉRIE | NIKARAGUA NIZOZEMSKÉ ANTILY NOVÝ ZÉLAND OMÁN OSTROVY TURKS A CAICOS PÁKISTÁN PALESTINA PANAMA PAPUA-NOVÁ GUINEA PARAGUAY PERU POBŘEŽÍ SLONOVINY ROVNÍKOVÁ GUINEA RWANDA SAÚDSKÁ ARÁBIE SENEGAL SEYCHELY SIERRA LEONE SINGAPUR SPOJENÉ ARABSKÉ EMIRÁTY SRÍ LANKA STŘEDOAFRICKÁ REPUBLIKA SÚDÁN SURINAM SVATÁ LUCIE SVATÝ KRYŠTOF A NEVIS SVATÝ VINCENC A GRENADINY SÝRIE TÁDŽIKISTÁN TANZANIE THAJSKO TCHAJ-WAN TOGO TONGA TRINIDAD A TOBAGO TUNISKO TURKMENISTÁN UGANDA URUGUAY UZBEKISTÁN VANUATU VENEZUELA VIETNAM ZAMBIE ZIMBABWE |
„Volání od Startelu používá celá moje rodina. Já hlavně využívám levné volání, zatímco manžel a děti hlavně surfují na datech. Jsme všichni spokojení.“
Jana K.
„U předešlého operátora jsem platil velké peníze a nebyl jsem spokojený s poskytovanými službami. Teď platí o polovinu méně.“
Jiří N.
„Tarif jsem si zřídil hlavně výhodné nabídce volání a sms ze zahraničí. Pro někoho, kdo často cestuje do ciziny je potřeba mít finančně výhodný tarif.“
Michal B.