S tímto problémem je potřeba kontaktovat poskytovatele Vaší e-mailové schránky. V naší síti není rozhodně nic blokováno.
V případě nefunkčnosti odesílání e-mailových zpráv je potřeba zkontrolovat si nastavení Vašeho e-mailového klienta a mít správně nastavený SMTP server.
Pomoci by Vám mohly následující videa:
Jak nastavit SMTP server v Thunderbirdu
Jak nastavit SMTP server v Outlooku 2007
Jak nastavit SMTP server v Outlooku 2010
Jak nastavit SMTP server v Outlooku 2013
Pokud se Vám nastavení nedaří, kontaktujte nás přes následující formulář:
Při kontaktování technické podpory je pro snazší identifikaci přípojky dobré znát svou IP adresu, která je vždy ve tvaru 10.X.X.X a měla by být uvedena na kartičce, kterou jste dostali od technika při instalaci internetové přípojky.
Po odeslání dotazu / požadavku Vás budeme telefonicky kontaktovat.
Děkujeme.
Nefunguje mi vůbec internet, píšu teď díky jiné internetové přípojce
Internet jde pomalu, seká se, má výpadky
Mám podezření, že mi nefunguje domácí router
Potřebuji pomoct se zapojením nového domácího routeru
Chci si změřit rychlost internetového připojení