Pro maximální rychlost a stabilitu internetového připojení je nutné mít v rámci domácnosti zařízení připojeno kabelem. Pokud máte v domácnosti router, přečtěte si více informací o routerech.
Jestliže máte domácí síť a router v pořádku, a přesto pozorujete na své přípojce nějaké potíže, zkuste si rychlost internetového připojení změřit na zařízení připojením přes kabel (nikoli přes Wi-Fi routeru). Pokud naměřené hodnoty neodpovídají Vašemu tarifu, s výsledkem měření nás kontaktujte.
Pokud se Vám nedaří potíže vyřešit vlastními silami v rámci domácnosti, neváhejte nás kontaktovat pomocí formuláře níže.
Při kontaktování technické podpory je pro snazší identifikaci přípojky dobré znát svou IP adresu, která je vždy ve tvaru 10.X.X.X a měla by být uvedena na kartičce, kterou jste dostali od technika při instalaci internetové přípojky.
Po odeslání dotazu / požadavku Vás budeme telefonicky kontaktovat.
Děkujeme.
Nefunguje mi vůbec internet, píšu teď díky jiné internetové přípojce
Internet jde pomalu, seká se, má výpadky
Mám podezření, že mi nefunguje domácí router
Potřebuji pomoct se zapojením nového domácího routeru
Chci si změřit rychlost internetového připojení